• پاسخگویی به مردم ضرورتی محسوس

 

بدون شک مهمترین رسالت و وظیفه دستگاه­های اجرایی ارائه امکانات ،تسهیلات و خدمات برای بهره­مندی اقشار مختلف مردم است .با توجه به نقش اهمیت حضور مردم در تمامی جریانات سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی، پاسخگویی مسئولین به مردم یک امر اجتناب­ناپذیر است .تمامی تلاش­ها و خدمات تنها در جهت تأمین حقوق مادی و معنوی اقشار مختلف مردم است.تأکیدات و فرامین مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه مقام معظم رهبری نشانگر اهمیت حضور مردم در صحنه­ها و پاسخگویی به آنهاست.از سوی دیگر طرح تکریم و ضرورت تحقق آن در جامعه ایران اسلامی،ایجاب می نماید تا دستگاه­های اجرایی ضمن ارائه تسهیلات ویژه جهت آگاهی عموم مردم از نوع خدمات ارائه شده ،با جلب مشارکت مراجعه کنندگان محترم تلاش­های لازم را در جهت بهینه سازی خدمات و تسهیلات انجام دهند.اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بعنوان اصلیترین متولی فرهنگ و هنر استان با توجه به اهداف و سیاست­های وزارت متبوع ، همواره بر آن بوده و هست تا درجهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری و عملی شدن طرح تکریم ارباب رجوع تلاش­های مؤثری را در سطح استان انجام دهد .تشکیل ستادهای طرح تکریم و اطلاع رسانی ،تهیه و توزیع بروشورهای اطلاع­رسانی ،چاپ راهنمای مراجعه کنندگان،ایجاد سیستم تلفن گویا تنظیم و تدوین منشور اخلاقی نصب تابلوهای راهنما در مبادی ورودی ،ایجاد پایگاه اطلاع­رسانی و پست صوتی و الکترونیکی و نیز برگزاری نشست­ها و جلسات ویژه تحول ادرای و اعمال نظرات و پیشنهادات و انتقادات مراجعه کنندگان در برنامه­ها از جمله اقدامات این اداره کل درجهت اکرام و راهنمای مراجعه­کنندگان محترم است.امید است با مشارکت و همکاری اهالی نجیب و قدر شناس استان و با بهره مندی از نظرات ارزشمند هنرمندان،اصحاب مطبوعات ،صاحبان ذوق و اندیشه و در یک کلام هنر دوستان عزیز بتوانیم زمینه­های گسترش فرهنگ تکریم مردم و تحقق آن را در جامعه فراهم سازیم.

 

  http://ardebil.farhang.gov.ir/fa/home

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل