اخبار

ضرورت ارتقاء محتوای تبلیغاتی در سطح جامعه

ضرورت ارتقاء محتوای تبلیغاتی در سطح جامعه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ​کانونهای آگهی و تبلیغاتی با توجه به ضرورت محتوای تبلیغات، در این مسیر گام بردارند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، سید ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در نشست با نمایندگان کانونهای آگهی و تبلیغات استان گفت: کانونهای آگهی و تبلیغاتی با توجه به اهمیت کارشان، در زیرساخت های فرهنگ سازی، رونق کسب و کار، کارآفرینی، تأثیر در افکار عمومی جامعه، زیباسازی بصری شهری و... مؤثر هستند.

وی افزود: برای ارتقای چیدمان شهری و مناضر بصری شهری و زیباسازی این مناظر، کانونهای آگهی و تبلیغات می توانند به عنوان بازوی فرهنگی ایفای نقش نمایند و در توسعه پایدار شهری بخصوص از لحاظ فرهنگی و هنری مؤثر باشند.

سید ناصر اسحاقی تصریح کرد: جنبۀ فرهنگی و بخصوص هنری تبلیغات از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است و این امر نباید مورد غفلت قرار گیرد و در این خصوص هرچقدر از افراد متخصص و هنرمند استفاده نماییم همانقدر نیز موفق خواهیم بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: کانونهای آگهی و تبلیغات از فرصت تأثیر در افکار عمومی استفاده نمایند و با درج پیام های اجتماعی و فرهنگی از این فرصت و ظرفیت  به نحو احسن بهره ببرند.

وی گفت: محتوای تبلیغاتی باید براساس موازین شرعی و قانونی کشور تعریف گردد و با پرهیز از تبلیغات غیرواقعی، بی اساس و اغراق آمیز از خدشه دار گشتن وجدان عمومی جامعه پیشگیری گردد.

در ادامه این نشست، گزارشی از سوی کمال نعیمی رئیس انجمن کانونهای آگهی و تبلیغات استان ارائه و مسائل و مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین توحید بلورساز معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز به ارائۀ ابلاغیه های جدید از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت متبوع پرداخت.

 در پایان نشست از کانونهای آگهی و تبلیغات فعال نیز با اهدای لوحی، قدردانی گردید.


۷ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۳۸
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید